Centrale telefoniczne

Centrala telefoniczna stanowi niezbędne wyposażenie już kilkuosobowej firmy. Zwiększa efektywność pracy przez ułatwienie komunikacji z klientem oraz między pracownikami.
Obecne serwery telekomunikacyjne zintegrowane z siecią komputerową pozwalają na poprawę organizacji pracy przez zastosowanie wielu innowacyjnych rozwiązań. Centrale telefoniczne mogą być łączone w sieć poprzez Internet zapewniając bezpłatną łączność wewnątrz firm z oddziałami rozproszonymi po całym świecie. Na podstawie identyfikacji numeru potrafią kierować połączenia przychodzące do odpowiedniego oddziału firmy. Coraz powszechniej stosuje się nagrywanie rozmów telefonicznych, co m. in. pozwala na kontrolę pracowników oraz podnosi kulturę obsługi klienta.
Zastosowanie technologii VoIP umożliwia wykorzystanie internetu do korzystania z telefonu wewnętrznego w dowolnym miejscu na świecie.
Z centralami telefonicznymi współpracuje wiele programów komputerowych (CTI, hotelowe, medyczne) podnosząc jakość obsługi klienta, integrując centralę z bazami danych, systemami CRM itd.
W ofercie naszej firmy są centrale telefoniczne renomowanych firm krajowych i zagranicznych.
Pracownicy naszej firmy są przeszkoleni w montażu i obsłudze central telefonicznych renomowanych firm polskich takich jak SLICAN, PLATAN jak i zagranicznych – PANASONIC, NEC PHILIPS i ALCATEL.